Na Konferenciji županija, održanoj 18. rujna, o ovoj su temi na panelu "Daljnji razvoj javnih politika" govorile Dragica Marač, pročelnica Upravnog odjela za socijalnu politiku i mlade Primorsko-goranske županije, Martina Bunić, pročelnica Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport Virovitičko-podravske županije, Anica Ježić, načelnica Sektora za razvoj i unapređenje socijalnih usluga Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.
Cjelodnevna nastava i obrazovanje
Prošla je prva školska godina otkako je počela provedba pilot projekta cjelodnevne nastave. Kad je predstavljen, eksperimentalni program je izazvao burne reakcija sa svih strana. Međutim, iako je eksperimentalni program cjelodnevne škole imao nadimak "nesretni", dojmovi nastavnika, roditelja i djece ipak su se promijenili.
"U ovom programu sudjeluje ukupno 64 škole, od toga četiri u Virovitičko-podravskoj županiji. Nakon prve "odrađene" školske godine učenici i roditelji imaju puno pozitivnih dojmova. Učenici imaju dva obroka u školi, pojačanu fizičku aktivnost i u školi su do 14:30 ili 15 sati te do tada neće gledati u mobitel, što bi inače doma, dok čekaju roditelje da se vrate s posla, vjerojatno radili. Osim toga, učenici imaju kvalitetan sadržaj, potpomognuto područje gdje rade s učiteljima, iako trebaju i doma učiti, pogotovo ako se bliži neki ispit", rekla je Martina Bunić i dodala da eksperimentalni program cjelodnevne nastave traje još tri godine i da će se u tom periodu popraviti i prilagoditi ako će što trebati.