Novosti / Hrvatska zajednica županija

  • Edukacija za PR-ovce: kako doći do ciljane skupine online

Edukacija za PR-ovce: kako doći do ciljane skupine online

Danas se PR aktivnosti usko isprepliću s marketingom dijeleći medijski prostor, a zbog navika ljudi da sadržaj sve više konzumiraju putem digitalnih kanala, potrebno je znati kako njima upravljati i izvući maksimum potencijala.

Previše je sadržaja online. Zagušivanje svih platformi i medija je ogromno. Svi se bore za djelić pažnje korisnika kojima upravo zbog previše podražaja koncentracija rapidno opada. Kako onda u moru informacija koje guraju svi sa svih strana doprijeti do onih koji zaista žele čuti što vi imate za reći, ali su nekako propustili?

PR radionica naslova „Kako doći do ciljane publike online: web vs. društvene mreže?“ educirat će sudionike kako putem sadržaja online doći do ciljane skupine: kako pronaći što korisnici žele znati i kako napisati tekst da zadovolji problematiku i interese ciljane skupine. Održat će se 18. sviibnja online, putem Zoom platforme, od 9 do 12 sati. Radionica je besplatna za članice Hrvatske zajednice županija, a prijaviti se možete putem OBRASCA. 

Sadržaj edukacije:

  • Content: Osnove komuniciranja putem sadržaja za PRovce
  • Kako stvoriti sadržaj kojeg ciljana skupina želi pročitati?
  • Pisanje za web: Kako napisati sadržaj čija čitanost samo raste
  • SEO: Znamo li koje informacije ljudi traže ili pišemo napamet?
  • Social media vs web stranice vs email marketing: Gdje i kada plasirati sadržaj
  • Facebook stranice vs. Facebook grupe
  • LinkedIn u PR svrhe

Edukaciju u trajanju od 3 sata održat će Barbara Slade Jagodić, bivša novinarka, urednica i PR-ovka koja je od samih početaka digitalnih medija u Hrvatskoj aktivna kao blogerica, community menadžerica i digitalna marketingašica. Danas je vlasnica obrta za online edukacije i SEO sadržajni marketing.  Pročitajte i recenzije njezinih predavanja online.