Glavna postignuća projekta bila su stjecanje novih metoda i znanja, kao i razmjena iskustava među kolegama i stručnjacima vezano uz metode korištenja pismenosti kao alata za razvoj emocionalnog, socijalnog i kognitivnog razvoja djece. Sudionici projekta imali su priliku promatrati stručnjake u odgojno-obrazovnom radu s djecom, educirati se kod sveučilišnih profesora te upoznati nove i inovativne pristupe i metode. Ova specifična obuka u svakom području ovog projekta poboljšala je nastavne vještine dječjeg vrtića.
Sudionici su nakon svakog sastanka podijelili svoja nova znanja s ostalim odgajateljima u svojoj predškolskoj ustanovi te implementirali nove metodologije i materijale u svakodnevni odgojno-obrazovni rad s djecom. Ovo novo znanje također je stavljeno u praksu posebnom aktivnošću koju je osmislila škola domaćin svakog susreta, a koja je implementirana u svakoj predškolskoj ustanovi, dokumentirana i prezentirana na sljedećem susretu. Na taj način su analizirane prednosti i poteškoće s kojima su se susreli te koje bi trebalo prilagoditi aktivnosti stvarnosti i kulturi predškolskih ustanova. Predškolske ustanove objedinile su metodologije, aktivnosti i rutine naučene tijekom projekta u svoj obrazovni kurikulum.