Ciljevi projekta obuhvatili su unapređivanje stručnog usavršavanja profesora, razmjenu dobrih praksi i iskustva profesora i učenika te unapređivanje poučavanja prirodnih znanosti u osnovnim i srednjim školama preko praktičnog iskustva u učionici. I to tako da su učenici srednjih škola, sa svojim profesorima - mentorima, kreirali pokuse i aktivnosti kojima su mlađim učenicima objasnili odabrane temeljne prirodoznanstvene koncepte.
Škole uključene u projekt birale su teme iz različitih STEM predmeta: Biologije, Kemije i Fizike. Dollar Academy odabrala je teme: Oko i vulkan; IES Francisco Giner de los Ríos iz Motrila - Slobodni pad; MIA iz Bruggea - Magnetizam, a V. gimnazija iz Zagreba - Fosile.
U V. gimnaziji u projekt se uključilo 30-ak učenika iz generacije koje ja maturirala 2023. godine. U nekoliko skupina učenici su osmislili različite pokuse i aktivnosti koji su nazvani: Fosili - odavno mrtvi organizmi kao da su oživjeli. U prvoj aktivnosti Zabavimo se s fosilima, učenici osnovnoškolci su pod mentorstvom starijih učenika samostalno simulirali proces kojim nastaju fosili. U drugoj aktivnosti, Evolucija konja, s pomoću puzala istražili su evoluciju konja, a u trećoj, Mogu li fosili pomoći geolozima i može li redoslijed slojeva tla pomoći paleontolozima? prvo su prema materijalnim dokazima utvrdili starost vremenske kapsule, a zatim su povezali slike različitih fosila s geološkim razdobljima u kojima su organizmi, čije fosile danas nalazimo, živjeli.